Louisiana!

Nu är det min tur att vara finbesök!

4 svar to “Louisiana!”

  1. Mor Says:

    Hej ungar! Ha det så trevlig på er semester och sköt om er.
    Vilket gräslig gran!
    Kram

    • jeppemedkniven Says:

      Har du fått upp julegranen hemma än Mor? Trotts gräsliga julegranar och färglada tomteluvor har jag svårt att få julkänsla här :)

  2. Vicki Says:

    Oj, shit. Snart ses vi. Jag har försökt packa (eftersom jag åker till Höganäs redan imorgon) men jag har inte fått med mig någonting. 2 veckor – 4 årstider? Jag som packar mest i hela världen för en miniweekend i grannstaden. Åååååååh. Men skoj ska det bli! Kram

    • jeppemedkniven Says:

      Det känns helt skummt. För några dagar sedan var det snöstorm i Marquette, idag gick jag i t-shirt i Baton Rouge. The freedom och choice!

Lämna en kommentar